Nieuwe restpartijen beschikbaar. Pak nu tot 43% voordeel!

Heb je een klacht of een garantiegeval?

Uiteraard doen wij graag ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je leest hier wat je moet doen om tot een snelle oplossing te komen!

Veelgestelde vragen over klachten/garantie

Wat te doen bij een klacht?

Klanttevredenheid staat bij ons erg hoog in het vaandel. Wij streven naar optimale service op het moment dat je niet geheel tevreden bent.

Beschadiging bij levering
Heeft jouw bestelling een beschadiging bij de levering? Maak dan zo snel mogelijk een aantal foto’s van de beschadiging en voeg deze toe aan het klachtenformulier onderaan deze pagina. Zodra je deze hebt ingevuld, gaan wij hier zo snel mogelijk aan de slag om dit op te lossen.

Bestelling niet compleet
Is je bestelling geleverd, maar nog niet compleet? Geeft dit aan bij onze chauffeur bij levering. Dit kan hij vervolgens op de pakbon zetten zodat het snel geregeld wordt. Gaat het om bepaalde accessoires die bij het kunstgras geleverd moet worden? Wij rollen de accessoires (m.u.v. instrooizand) altijd bij het kunstgras in. Zodra je het kunstgras open rolt, kom je het drukverdeeldoek of kunstgrashaken tegen. Mocht je dan alsnog wat missen dan is de snelste oplossing om het formulier onderaan deze pagina in te vullen. Wij kunnen je bestelling dan controleren en zo snel mogelijk actie ondernemen.

Aanlegservice
Zodra de aanleg van het kunstgras klaar is, levert 1 van onze leggers het project op door samen met jou een rondje te lopen langs het werk om de final check te doen. Als er dingen zijn die je niet aan staan, geef dat gelieve bij de legger aan, dan kunnen wij dat wellicht direct oplossen. Ben je achteraf toch niet helemaal tevreden over onze aanlegservice, of is er bijvoorbeeld een verzakking ontstaan? Maak foto’s /video’s van hetgeen waar je ontevreden over bent en stuur deze op via onderstaande formulier. Wij zullen dan met de leggers die bij je zijn geweest bespreken wat er aan de hand is en met een passende oplossing komen.

Levering
Is de levering niet aangenaam verlopen of fors uitgelopen? Laat het ons weten via onderstaande formulier. Wij kunnen dit dan doorgeven aan de transporteur zodat dit niet vaker voor gaat komen.

Zodra je het formulier hebt ingevuld, ontvang je van ons altijd een leesbevestiging. Wij streven ernaar om binnen 7 dagen met een oplossing te komen. Als de klacht makkelijk op te lossen is, ontvang je uiteraard uiterlijk de eerstvolgende werkdag al bericht.

Waarom een serviceformulier?

Wij gebruiken een serviceformulier om je zo goed en spoedig mogelijk te helpen. Doordat je het formulier invult, hebben wij direct de juiste klantgegevens met de klacht en eventuele foto’s bij elkaar. Wij kunnen dan spoedig de klacht in behandeling nemen en met alle betrokkenen tot een oplossing komen. Natuurlijk kunnen wij op deze manier ook onze kwaliteit op gebied van klantenservice waarborgen door zaken aan te pakken en klachten te minimaliseren.

Zodra je het formulier hebt ingevuld, ontvang je van ons altijd een leesbevestiging. Wij streven ernaar om binnen 7 dagen met een oplossing te komen. Als de klacht makkelijk op te lossen is, ontvang je uiteraard uiterlijk de eerstvolgende werkdag al bericht.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kunstgras-online.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

ISO 9001:2015 Gecertificeerd

Milieubewust

Kindvriendelijk

Diervriendelijk

UV bestendig

Winkelwagen

×

Je winkelwagen is leeg